Învață mindfulness online, în propriul tău ritm!

Ai acces la 5 tehnici de respirație, centrare, gestionare a gândurilor și emoțiilor. Accesează exercițiile de mindfulness oriunde, oricând. Invață acum și te bucuri de beneficii toată viața.

 

 

ZIUA 1 – RESPIRĂ ȘI RELAXEAZĂ-TE

Respirăm în medie de 20.000 de ori pe zi – dar oare cât de des îi acordăm atenție, în ciuda impactului pe care îl are respirația noastră asupra minții noastre?

Mai jos găsești cele 2 fișiere audio aferente primei zile a cursului:

Mindful Talk – Respirăm de cca 20000 ori pe zi. Tu de câte ori ești atent la respirație?

Exercițiul ghidat – Respirația abdominală pentru relaxare imediată

 

MINDFUL TALK - RESPIRAȚIA, CEA MAI SIMPLĂ ȘI EFICIENTĂ TEHNICĂ ANTISTRES

ZIUA  2 – PREZENT SI CALM ÎN FAȚA STRESULUI

Ți se întâmplă des ca în timp ce faci ceva, gândurile tale să zboare în cu totul altă parte?

Un studiu facut de oamenii de stiință de la Harvard arată că 47% din timp ni-l petrecem fără a fi prezenți în viața noastră, de fapt. Gândurile noastre nu sunt despre activitatea in care suntem implicati la acel moment. Mintea noastră rătăcește.

Insă, cel mai interesant este ca să observăm că suntem cei mai fericiti exact in acele momente in care suntem pe deplin prezenti si concentrati pe ceea ce facem, fie ca e o conversatie, o plimbare in natura, sau un eveniment important din viata noastra…

Practica de astăzi este despre prezență și conectare cu corpul nostru! 

Mai jos găsești cele 2 fișiere audio aferente celei de a doua zi:

Mindful Talk – Jumătate din timp ni-l petrecem fără a fi prezenți

Exercițiul ghidat – Prezent și calm în fața stresului

MINDFUL TALK - JUMĂTATE DIN TIMP NI-L PETRECEM FĂRĂ A FI CU ADEVĂRAT PREZENȚI

ZIUA 3 – CUM LUCREZ CU GÂNDURILE SI TIPARELE MENTALE ?

Mintea noastră numără între 60.000-80.000 gânduri în fiecare pe zi, ceea ce înseamnă între 2.500 – 3.300 gânduri pe oră. Mai mult decat atat, 80% dintre acestea sunt negative si peste 95% repetitive..

Gândurile ne creează experiența de viață…și dacă cele mai obișnuite gânduri ale noastre sunt îngrijorări, ajungem să trăim în anxietate și stres.

Practica de astăzi este despre a observa spirala gândurilor și emoțiilor negative și de a ne detașa de conținutul gândurilor pentru a ne elibera din stres și anxietate.

Mai jos găsești cele 2 fișiere audio aferente celei de a doua zi:

Mindful Talk – Puterea gândurilor

Exercițiul ghidat – Cum lucrez cu gândurile si tiparele mentale negative?

Mi-ar plăcea să aflu cum te-ai simțit după practica de astăzi!

Lasă-mi un comentariu în formularul de mai jos!

 

ZIUA 4 – LIMBAJUL EMOȚIILOR ȘI CUM LE GESTIONĂM ÎN CONDIȚII DE STRES?

Avem nevoie de o harta a emotiilor si a reactiilor pe care acestea le cauzeaza in noi pentru a reusi sa controlam raspunsul nostru, comportamentele.

Iar ceea ce facem in mindfulness este să învățăm să recunoaștem emotiile si cum se simt ele in corpul nostru…limbajul emotiilor este unul diferit de cel al gandurilor…daca gandurile vin sub forma cuvintelor sau a imaginilor, emotiile vin sub forma de diverse senzatii, pe care le simtim in corp…

Emoțiile sunt limbajul inconștientului, si ele vor să ne transmită informații importante despre situațiile pe care le întalnim pas cu pas în viața noastră.

Inteligența Emoțională reprezintă capacitatea de a conștientiza, de a înțelege informațiile transmise de emoții, de a exprima în mod adecvat emoțiile personale, și de a gestiona relațiile interpersonale într-un mod eficient și empatic.

Mai jos găsești cele 2 fișiere audio aferente celei de a doua zi:

Mindful Talk – Limbajul emoțiilor și cum le gestionăm în condiții de stres?

Exercițiul ghidat – Explorarea emoțiilor

Mi-ar plăcea să aflu cum te-ai simțit după practica de astăzi!

Lasă-mi un comentariu în formularul de mai jos!

O zi mindful și cu mai puțin stres decât de obicei îți doresc!

MINDFUL TALK - LIMBAJUL EMOȚIILOR ȘI CUM LE GESTIONĂM ÎN CONDIȚII DE STRES?

EXERCITIUL GHIDAT - CUM GESTIONEZ EMOTIILE DIFICILE

ZIUA 5 – CUM RĂMÂI CALM ÎN MIJLOCUL FURTUNII?

Cheia succesului și a stării noastre de bine nu este ceea ce ni se întâmplă, ci cum reacționăm la ce ni se întâmplă. Multi oameni nu fac distinctia intre ceea ce li se intampla si reactia lor la acel lucru. Cu toate acestea, nu evenimentul sau situatia detin incarcatura emotionala, ci convingerile noastre sunt cele care genereaza raspunsul.

Dupa cum scria Victor Frankl, „între stimul și răspuns există un spațiu. În acel spațiu stă puterea noastră de a alege cum răspundem. În răspunsul nostru stă abilitatea de a crește și libertatea noastră”.

Ai puterea de-a alege cum sa reactionezi.

Exercițiul de azi te va ajuta să rămâi calm indiferent de ce întâmplă în jurul tău și va ajuta să-ți schimbi focusul de pe negativ pe pozitiv. Te va ajuta să apreciezi ceea ce este bun în tot ce se întâmplă.

Mai jos găsești cele 2 fișiere audio aferente celei de a doua zi:

Mindful Talk – Eveniment + Reactie = Rezultat

Exercițiul ghidat – Cum rămâi calm în mijlocul furtunii?

Mi-ar plăcea să aflu cum te-ai simțit după practica de astăzi!

Lasă-mi un comentariu în formularul de mai jos!

O zi mindful și cu mai puțin stres decât de obicei îți doresc!

Mi-ar plăcea să știu cum te-ai simțit după practici. Te rog lasă-mi un comentariu în formalurul de mai jos!

Multumesc, Liliana

Ti-a placut articolul? Aboneaza-te GRATUIT pe e-mail