Select Page

Simți că ești într-o permanentă agitație și stare de stres? Corpul tău nu cunoaște relaxarea? Tehnicile de respirație constientă, centrare și ancorare în corp și simturi te vor învăța cum să intri mai ușor într-o stare de relaxare profundă.

Program online self-paced care îti oferă 7 practici zilnice, de maxim 10 minute fiecare, care te vor ajuta să te recentrezi, să te ancorezi în corp și să-ți regăsești calmul interior, fie că ești acasă sau la job. Practicile zilnice îți vor aduce rezultate imediate ce vor avea impact pozitiv asupra vieții tale personale si profesionale. Primești practici zilnice pe email pe care le vei putea integra in orarul tau zilnic,la orice oră.

nivel începător

potrivit oricărui nivel de practică, inclusiv începătorilor

PLATFORMA CURS

ai acces nelimitat la o platformă de curs, unde găsești și descarci exercițiile zilnice în format audio

l

REMINDERE

primești remindere zilnice pe email care te ajută să practici zilnic

DE LA SIMPLU LA COMPLEX

programul de 7 zile se clădeste treptat, de la simplu la complex.
Ce conține programul?
Ți se întâmplă des ca în timp ce faci ceva, gândurile tale să zboare în cu totul altă parte?

Un studiu facut de oamenii de stiință de la Harvard arată că 47% din timp ni-l petrecem fără a fi prezenți în viața noastră, de fapt. Gândurile noastre nu sunt despre activitatea in care suntem implicati la acel moment. Mintea noastră rătăcește.

Insă, cel mai interesant este ca să observăm că suntem cei mai fericiti exact in acele momente in care suntem pe deplin prezenti si concentrati pe ceea ce facem, fie ca e o conversatie, o plimbare in natura, sau un eveniment important din viata noastra…

Cele 7 practici ale programului Relax Your Body sunt despre prezență și ancorare în corp și simțuri pentru o viață mai calmă și în conexiune cu tine!

Ziua 1 - Exercițiu de respirație conștientă
Respiratia este cea mai la indemana metoda pentru a ne regla ritmul cardiac, pentru a ne calma corpul si mintea, pentru a reduce efectele stresului si implicit pentru a ne intari sistemul imunitar. Atunci cand ne concentram pe respiratie, cu ajutorul acestui exercitiu, ne conectam de fapt corpul cu mintea. Corpul respira, mintea este conectata la aceeasi respiratie…aceasta tehnică de respiratie constienta este ca un pod care face legatura între minte și corp și care le permite sa fie pe aceeasi lungime de undă.
Ziua 2 - Exercițiu de centrare și împământare
Un exercițiu de centrare și împământare pe care il vei putea folosi ori de câte ori te simți în derivă, fără direcție sau atunci când stresul și negativitatea preiau controlul asupra ta. Intentia acestui exercițiu este centrarea, conectarea cu acel loc din tine unde găsești siguranță, stabilitate și liniște.
Ziua 3 - Exercițiu de ancorare în respiratie
Ne luăm o pauză de 3 minute pentru a respira și a fi cu noi înșine! Un exercițiu scurt de ancorare în prezent, cu
ajutorul respirației, potrivit oricând ai nevoie de un moment de liniște sau de conexiune cu tine.
Ziua 4 - Aici si acum. Starea de prezență
Practică mindfulness de 5 minute în care cultivăm starea de prezență! Nu avem nimic de făcut, niciun plan de
îndeplinit, nicio agendă, doar suntem aici si acum, atenti la respirație și la corpul nostru.
Ziua 5 - Ancorarea in cele 5 simturi
Un exercițiu de 10 minute care ne ajută să ne conectăm cu intuiția, cu creativitatea, care ne dă claritate și care
poate deveni un mod de viață, un mod de a fi. Ancorarea în simțuri ne aduce în prezent și ne ajută să ne raportăm diferit la realitate decât așa cum o facem cu ajutorul minții.
Ziua 6 - Exercițiu de scanare corporală
O meditatie de scanare a corpului care ne ajută să reînvățăm să fim, mai mult decât să facem! Revenim la corp,
practicăm conștientizarea gândurilor, a emoțiilor, dar mai ales a senzațiilor ce apar în corp . Fără să ne
propunem vreun obiectiv, ne detașăm de nevoia de a face din experiența noastră ceva anume…pur și simplu
doar ne ancorăm în corp și lăsăm meditația să curgă de la sine.
Ziua 7 - Mindfulness în mișcare
O practică de mindfulness in miscare, pe care o vei putea face in viitor cu sau fara acest ghidaj. Acest tip de exercitiu este similar cu alte exercitii efectuate in pozitia sezand, singura diferenta este faptul ca acum mergem. Dar acest mers este foarte diferit de mersul nostru obisnuit. De data asta, nu avem niciun punct de destinatie finala, nu mergem nicaieri anume, nu trebuie sa ajungem niciunde. De fapt, ceea ce practicam este prezenta din fiecare pas pe care il facem. Această practică formală ne dă ocazia să constientizam cât de automat este mersul nostru obisnuit.

DESPRE FACILITATOR

LILIANA PARAIPAN

Profesor acreditat de mindfulness – MBSR (Mindfulness based Stress Reduction) la Mindful Academy Spania si Senior Practitioneer la NeuroMindfulness Institute Franta.
 De-a lungul anilor, a urmat numeroase alte cursuri de pregătire la Oxford Mindfulness Centre, Center for Mindful Self Compassion, Search Inside Yourself (Google).
Liliana este  în primul rând practicant și apoi profesor de mindfulness, scopul ei fiind acela de  oferi clienților  programe personalizate aplicabile imediat în viața reală, menite să aducă echilibrul și bucuria.
Când începe și se sfărșește cursul?
Cursul începe imediat după achiziție și se sfârșește atunci când parcurgi toate cele 7 practici și video-urile explicative aferente.

Deși tu ai trecut prin materiale, ai acces pe viață la practici și informațiile din acest curs.

Cât timp am acces la curs?
Chiar și după ce parcurgi tot cursul, vei avea acces pe viață la practicile și informațiile din acest curs.
Cum se procedează dacă nu sunt mulțumit(ă) de curs?
Banii se returnează integral în termen de 14 zile de la data achiziției conform legii.

Plugin powered by Kapsule Corp