Select Page

Trăiești deseori momente de frică, furie sau frustrare pe care nu știi să le gestionezi? Emotiile îți influențează toate aspectele vieții, sunt parte din tine și merită să înveți cum să relaționezi cu ele ca să îți fie bine.

Programul online self paced care îți oferă 7 exerciții de identificare, conștientizare și acceptare a emoțiilor tale, astfel încât să poți oricând să dizolvi o emoție dificilă și să aduci un strop de bucurie în mijlocul unei situații provocatoare. Primești practici zilnice pe email pe care le vei putea integra in orarul tau zilnic,la orice oră.

nivel începător

potrivit oricărui nivel de practică, inclusiv începătorilor

PLATFORMA CURS

ai acces nelimitat la o platformă de curs, unde găsești și descarci exercițiile zilnice în format audio

l

REMINDERE

primești remindere zilnice pe email care te ajută să practici zilnic

DE LA SIMPLU LA COMPLEX

programul de 7 zile se clădeste treptat, de la simplu la complex.
Ce conține programul?
Avem nevoie de o harta a emotiilor si a reactiilor pe care acestea le cauzeaza in noi pentru a reusi sa controlam raspunsul nostru, comportamentele.

Iar ceea ce facem in mindfulness este să învățăm să recunoaștem emotiile si cum se simt ele in corpul nostru…limbajul emotiilor este unul diferit de cel al gandurilor…daca gandurile vin sub forma cuvintelor sau a imaginilor, emotiile vin sub forma de diverse senzatii, pe care le simtim in corp…

Emoțiile sunt limbajul inconștientului, si ele vor să ne transmită informații importante despre situațiile pe care le întalnim pas cu pas în viața noastră.

Inteligența Emoțională reprezintă capacitatea de a conștientiza, de a înțelege informațiile transmise de emoții, de a exprima în mod adecvat emoțiile personale, și de a gestiona relațiile interpersonale într-un mod eficient și empatic.

Practicile programului 7 Zile de Acceptare te ajută să lucrezi eficient cu emoțiile astfel încât acestea să nu te copleșească.

Ziua 1 -Conectarea cu emoțiile
Un exercițiu de conectare cu lumea emoțională care se află în esența ta sau în restul corpului tău. Îți aduni
gândurile și îți focusezi atenția pe conexiunea cu momentul prezent. Cobori din minte și gânduri și
te conectezi cu pământul. Ești aici, în viață, prezent.
Ziua 2 - Exercițiul Conștientizarea emoțiilor
Viața noastră interioară poate deveni extrem de interesantă dacă învățăm să practicăm conștientizarea emoțiilor în corp. Ceea ce exersăm în această practică este să conștientizăm emoțiile si să le numim. Sarcina aici este de a identifica, de a recunoaște emoțiile din momentul prezent, așa cum se manifestă ele în corpul nostru.
Ziua 3 - Butoanele emoționale
O practică prin care încercăm să lucrăm cu butoanele noastre emoționale. Alegem să ne simțim exact așa cum suntem la acest moment, deschiși față de ceea ce simțim. Învățăm să luăm o pauză sacră, să nu reacționăm imediat, să trecem de la reactivitatea noastră compulsivă la crearea unui spațiu mai amplu din care putem să facem o alegere mai înțeleaptă chiar în mijlocul procesului de declanșare a reacției!
Ziua 4 - Acceptarea de sine
Această practică este despre a fi deschis la exact așa cum ești tu acum în momentul prezent. Este despre a te întoarce cu adevărat și în confortul corpului tău către acele locuri din tine care nu îți plac și vrei să se schimbe. Te întorci acasă, în integritatea ta, unde totul este binevenit și inclus … și îmbrățișezi orice senzație pe care o ai cu prezență și grijă doar întorcându-te spre ceea ce este aici cu o energie receptivă, iubitoare.
Ziua 5 - Practica R.A.I.N.
Practica RAIN (R= recunoaștem, A = acceptăm, I= investigăm, N = nu ne identificăm cu emoția) presupune să alegem o situație în care apare un fel de reactivitate, unde simțim că actionăm mai puțin conștient. Nu o situație foarte dificilă, poate fi un conflict sau o situație în care simțim că ne luptăm. Recunoaștem doar ce emoție este prezentă în această situație, numim acea emoție. Apoi o acceptăm, îi permitem cu blândețe să existe, nu încercăm să schimbăm în niciun fel ceea ce este plăcut sau neplăcut. Investigăm și rămânem în contact cu senzațiile din corp, ne ancorăm în momentul prezent. Ne deschidem către totalitatea experienței prezente, nu ne identificăm cu emoția respectivă, nu ne lăsăm copleșiți de ea. Ascultăm ce avem nevoie în acest moment, cu blândețe, cu grijă și prezență și lăsăm să se dizolve blocajul emoțional care ne ține în conflict.
Ziua 6 - Conștientizarea furiei
Un exercițiu de vizualizare ghidat, în care îți vei aminti o perioadă în care ai fost mânios pentru a conștientiza structura interioară a sentimentului de furie. Încurajându-ne să observăm unde apar senzațiile în corp, calitatea acelor senzații și modul în care ele se schimbă, acest exercițiu ne ajută să ne familiarizăm și să ne împrietenim cu această formă provocatoare de energie și să o recunoaștem mai ușor atunci când apare.
Ziua 7 - Meditație "Conștientizare deschisă"
In cadrul acestei practici, ceea ce facem este să luăm un loc, să ne așezăm, chiar în mijlocul vieții noastre. În mod intenționat ne aducem atenția la relația directă și intimă pe care o avem cu momentul prezent, la ce este în noi acum – fără să ne judecăm , fără să ne criticăm. Cu alte cuvinte, această practică este expresia perfectă a prezenței noastre unice în această lume …

DESPRE FACILITATOR

LILIANA PARAIPAN

Profesor acreditat de mindfulness – MBSR (Mindfulness based Stress Reduction) la Mindful Academy Spania si Senior Practitioneer la NeuroMindfulness Institute Franta.
 De-a lungul anilor, a urmat numeroase alte cursuri de pregătire la Oxford Mindfulness Centre, Center for Mindful Self Compassion, Search Inside Yourself (Google).
Liliana este  în primul rând practicant și apoi profesor de mindfulness, scopul ei fiind acela de  oferi clienților  programe personalizate aplicabile imediat în viața reală, menite să aducă echilibrul și bucuria.
„Chiar am inteles ca gandurile negative sunt interpretarea mea personala, nu trebuie sa le dau mare importanta, ci sa ma conectez mai mult pe clipa prezenta si pe respiratie.” Ruxandra

​Meditatii sunt foarte usoare si cu rezultate foarte bune. Chiar am reusit sa “ anulez”’ puterea gândului care ma deranja de ceva vreme!
O sa aplic mereu aceste tehnici! 🙏 Dorina

„Chiar am inteles ca gandurile negative sunt interpretarea mea personala, nu trebuie sa le dau mare importanta, ci sa ma conectez mai mult pe clipa prezenta si pe respiratie.” Ruxandra

​Meditatii sunt foarte usoare si cu rezultate foarte bune. Chiar am reusit sa “ anulez”’ puterea gândului care ma deranja de ceva vreme!
O sa aplic mereu aceste tehnici! 🙏 Dorina

Când începe și se sfărșește cursul?
Cursul începe imediat după achiziție și se sfârșește atunci când parcurgi toate cele 7 practici și video-urile explicative aferente.

Deși tu ai trecut prin materiale, ai acces pe viață la practici și informațiile din acest curs.

Cât timp am acces la curs?
Chiar și după ce parcurgi tot cursul, vei avea acces pe viață la practicile și informațiile din acest curs.
Cum se procedează dacă nu sunt mulțumit(ă) de curs?
Banii se returnează integral în termen de 14 zile de la data achiziției conform legii.

Plugin powered by Kapsule Corp