Select Page

Simți că ești într-o permanentă agitație și stare de stres? Corpul tău nu cunoaște relaxarea? Tehnicile de respirație constientă, centrare și ancorare în corp și simturi te vor învăța cum să intri mai ușor într-o stare de relaxare profundă.

Program online self-paced care îti oferă 7 practici zilnice, de maxim 10 minute fiecare, care te vor ajuta să te recentrezi, să te ancorezi în corp și să-ți regăsești calmul interior, fie că ești acasă sau la job. Practicile zilnice îți vor aduce rezultate imediate ce vor avea impact pozitiv asupra vieții tale personale si profesionale. Primești practici zilnice pe email pe care le vei putea integra in orarul tau zilnic,la orice oră.

nivel începător

potrivit oricărui nivel de practică, inclusiv începătorilor

PLATFORMA CURS

ai acces nelimitat la o platformă de curs, unde găsești și descarci exercițiile zilnice în format audio

l

REMINDERE

primești remindere zilnice pe email care te ajută să practici zilnic

DE LA SIMPLU LA COMPLEX

programul de 7 zile se clădeste treptat, de la simplu la complex.
Ce conține programul?

Ți se întâmplă des ca în timp ce faci ceva, gândurile tale să zboare în cu totul altă parte?

Un studiu facut de oamenii de stiință de la Harvard arată că 47% din timp ni-l petrecem fără a fi prezenți în viața noastră, de fapt. Gândurile noastre nu sunt despre activitatea in care suntem implicati la acel moment. Mintea noastră rătăcește. 

Insă, cel mai interesant este ca să observăm că suntem cei mai fericiti exact in acele momente in care suntem pe deplin prezenti si concentrati pe ceea ce facem, fie ca e o conversatie, o plimbare in natura, sau un eveniment important din viata noastra…

Cele 7 practici ale programului Relax Your Body sunt despre prezență și ancorare în corp și simțuri pentru o viață mai calmă și în conexiune cu tine!

 

Ziua 1 - Exercițiu de respirație conștientă

Respiratia este cea mai la indemana metoda pentru a ne regla ritmul cardiac, pentru a ne calma corpul si mintea, pentru a reduce efectele stresului si implicit pentru a ne intari sistemul imunitar. Atunci cand ne concentram pe respiratie, cu ajutorul acestui exercitiu, ne conectam de fapt corpul cu mintea. Corpul respira, mintea este conectata la aceeasi respiratie…aceasta tehnică de respiratie constienta este ca un pod care face legatura între minte și corp și care le permite sa fie pe aceeasi lungime de undă. 

Ziua 2 - Exercițiu de centrare și împământare

Un exercițiu de centrare și împământare pe care il vei putea folosi ori de câte ori te simți în derivă, fără direcție sau atunci când stresul și negativitatea preiau controlul asupra ta. Intentia acestui exercițiu este centrarea, conectarea cu acel loc din tine unde găsești siguranță, stabilitate și liniște. 

Ziua 3 - Exercițiu de ancorare în respiratie

Ne luăm o pauză de 3 minute pentru a respira și a fi cu noi înșine! Un exercițiu scurt de ancorare în prezent, cu
ajutorul respirației, potrivit oricând ai nevoie de un moment de liniște sau de conexiune cu tine.

Ziua 4 - Aici si acum. Starea de prezență

Practică mindfulness de 5 minute în care cultivăm starea de prezență! Nu avem nimic de făcut, niciun plan de
îndeplinit, nicio agendă, doar suntem aici si acum, atenti la respirație și la corpul nostru.

Ziua 5 - Ancorarea in cele 5 simturi

Un exercițiu de 10 minute care ne ajută să ne conectăm cu intuiția, cu creativitatea, care ne dă claritate și care
poate deveni un mod de viață, un mod de a fi. Ancorarea în simțuri ne aduce în prezent și ne ajută să ne raportăm diferit la realitate decât așa cum o facem cu ajutorul minții.

Ziua 6 - Exercițiu de scanare corporală

O meditatie de scanare a corpului care ne ajută să reînvățăm să fim, mai mult decât să facem! Revenim la corp,
practicăm conștientizarea gândurilor, a emoțiilor, dar mai ales a senzațiilor ce apar în corp . Fără să ne
propunem vreun obiectiv, ne detașăm de nevoia de a face din experiența noastră ceva anume…pur și simplu
doar ne ancorăm în corp și lăsăm meditația să curgă de la sine.

Ziua 7 - Mindfulness în mișcare

O practică de mindfulness in miscare, pe care o vei putea face in viitor cu sau fara acest ghidaj. Acest tip de exercitiu este similar cu alte exercitii efectuate in pozitia sezand, singura diferenta este faptul ca acum mergem. Dar acest mers este foarte diferit de mersul nostru obisnuit. De data asta, nu avem niciun punct de destinatie finala, nu mergem nicaieri anume, nu trebuie sa ajungem niciunde. De fapt, ceea ce practicam este prezenta din fiecare pas pe care il facem. Această practică formală ne dă ocazia să constientizam cât de automat este mersul nostru obisnuit.

COMPANII CARE AU INTEGRAT MINDFULNESS ÎN STRATEGIA DE DEZVOLTARE

DESPRE FACILITATOR

LILIANA PARAIPAN

Sunt pasionată de abordarea holistică a ființei umane și de a trăi sănătos, am renunțat la viața agitată a Bucureștiului și, împreună cu soțul și cei trei copii, am ales o viață trăită mai simplu, mai aproape de natură, pe care acum o împărtășesc cu toți cei care îmi trec pragul, la Forest Villa. Chiar la marginea pădurii, în Cisnădioara, lângă Sibiu, am creat un spațiu destinat celor care doresc să se reconecteze cu natura și cu ei înșiși, să-și reîncarce bateriile și să se bucure de un stil sănătos de viață.

Sunt certificată ca profesor de mindfulness (MBSR – Mindfulness Based Stress Reduction) și Health Coach (Integrative Nutrition Institute), creez programe de wellbeing pentru companii și individuali pe care le implementez fie online, fie în propriul retreat situat la Cisnădioara, Sibiu

VEI PRIMI CA BONUS

Acces la o sesiune live de practică săptămânală Aici si Acum.
Cod de reducere de 10% pentru alte programe Mindfulness Romania
Multumesc Liliana: tehnici usor de facut si cu efect benefic!
Programul îmi face bine si ma bucur sa pot practica! Dorica

Super, exercitiile chiar funcționează, mai ales cele de respiratie conștientă. Simt relaxarea imediat! Andreea

Invăț să fiu atentă la mesajele pe care corpul mi le transmite. Sunt mai atentă la modul cum respir iar scanarea corporală imi e de mare ajutor pentru reducerea stărilor de anxietate! Mulțumesc! Recomand cu toată increderea! Silvia

CUMPĂRĂ PROGRAMUL cu un preț imbatabil! 

Doar 107 Ron până în 28 Feb 2021!

Când începe și se sfărșește cursul?
Cursul începe imediat după achiziție și se sfârșește atunci când parcurgi toate cele 7 practici și video-urile explicative aferente.

Deși tu ai trecut prin materiale, ai acces pe viață la practici și informațiile din acest curs.

Cât timp am acces la curs?
Chiar și după ce parcurgi tot cursul, vei avea acces pe viață la practicile și informațiile din acest curs.
Cum se procedează dacă nu sunt mulțumit(ă) de curs?
Banii se returnează integral în termen de 14 zile de la data achiziției conform legii.

Înscrie-te gratuit la minicursul de 5 zile mindfulness

Alătură-te comunității Mindfulness Romania pentru a primi cele mai noi articole, sfaturi și meditații ghidate direct în căsuța ta de e-mail. 

Te-ai înscris cu succes la minicursul gratuit! Verifică-ți căsuța de e-mail pentru a începe minicursul!