Select Page

Trăiești deseori momente de frică, furie sau frustrare pe care nu știi să le gestionezi? Emotiile îți influențează toate aspectele vieții, sunt parte din tine și merită să înveți cum să relaționezi cu ele ca să îți fie bine.

Programul online self paced care îți oferă 7 exerciții de identificare, conștientizare și acceptare a emoțiilor tale, astfel încât să poți oricând să dizolvi o emoție dificilă și să aduci un strop de bucurie în mijlocul unei situații provocatoare. Primești practici zilnice pe email pe care le vei putea integra in orarul tau zilnic,la orice oră.

nivel începător

potrivit oricărui nivel de practică, inclusiv începătorilor

PLATFORMA CURS

ai acces nelimitat la o platformă de curs, unde găsești și descarci exercițiile zilnice în format audio

l

REMINDERE

primești remindere zilnice pe email care te ajută să practici zilnic

DE LA SIMPLU LA COMPLEX

programul de 7 zile se clădeste treptat, de la simplu la complex.
Ce conține programul?
Avem nevoie de o harta a emotiilor si a reactiilor pe care acestea le cauzeaza in noi pentru a reusi sa controlam raspunsul nostru, comportamentele.

Iar ceea ce facem in mindfulness este să învățăm să recunoaștem emotiile si cum se simt ele in corpul nostru…limbajul emotiilor este unul diferit de cel al gandurilor…daca gandurile vin sub forma cuvintelor sau a imaginilor, emotiile vin sub forma de diverse senzatii, pe care le simtim in corp…

Emoțiile sunt limbajul inconștientului, si ele vor să ne transmită informații importante despre situațiile pe care le întalnim pas cu pas în viața noastră.

Inteligența Emoțională reprezintă capacitatea de a conștientiza, de a înțelege informațiile transmise de emoții, de a exprima în mod adecvat emoțiile personale, și de a gestiona relațiile interpersonale într-un mod eficient și empatic.

Cele 7 practici ale programului Master Your Emotions te ajută să lucrezi eficient cu emoțiile astfel încât acestea să nu te copleșească.

Ziua 1 -Conectarea cu emoțiile
Un exercițiu de conectare cu lumea emoțională care se află în esența ta sau în restul corpului tău. Îți aduni
gândurile și îți focusezi atenția pe conexiunea cu momentul prezent. Cobori din minte și gânduri și
te conectezi cu pământul. Ești aici, în viață, prezent.
Ziua 2 - Exercițiul Conștientizarea emoțiilor
Viața noastră interioară poate deveni extrem de interesantă dacă învățăm să practicăm conștientizarea emoțiilor în corp. Ceea ce exersăm în această practică este să conștientizăm emoțiile si să le numim. Sarcina aici este de a identifica, de a recunoaște emoțiile din momentul prezent, așa cum se manifestă ele în corpul nostru.
Ziua 3 - Butoanele emoționale
O practică prin care încercăm să lucrăm cu butoanele noastre emoționale. Alegem să ne simțim exact așa cum suntem la acest moment, deschiși față de ceea ce simțim. Învățăm să luăm o pauză sacră, să nu reacționăm imediat, să trecem de la reactivitatea noastră compulsivă la crearea unui spațiu mai amplu din care putem să facem o alegere mai înțeleaptă chiar în mijlocul procesului de declanșare a reacției!
Ziua 4 - Acceptarea de sine
Această practică este despre a fi deschis la exact așa cum ești tu acum în momentul prezent. Este despre a te întoarce cu adevărat și în confortul corpului tău către acele locuri din tine care nu îți plac și vrei să se schimbe. Te întorci acasă, în integritatea ta, unde totul este binevenit și inclus … și îmbrățișezi orice senzație pe care o ai cu prezență și grijă doar întorcându-te spre ceea ce este aici cu o energie receptivă, iubitoare.
Ziua 5 - Practica R.A.I.N.
Practica RAIN (R= recunoaștem, A = acceptăm, I= investigăm, N = nu ne identificăm cu emoția) presupune să alegem o situație în care apare un fel de reactivitate, unde simțim că actionăm mai puțin conștient. Nu o situație foarte dificilă, poate fi un conflict sau o situație în care simțim că ne luptăm. Recunoaștem doar ce emoție este prezentă în această situație, numim acea emoție. Apoi o acceptăm, îi permitem cu blândețe să existe, nu încercăm să schimbăm în niciun fel ceea ce este plăcut sau neplăcut. Investigăm și rămânem în contact cu senzațiile din corp, ne ancorăm în momentul prezent. Ne deschidem către totalitatea experienței prezente, nu ne identificăm cu emoția respectivă, nu ne lăsăm copleșiți de ea. Ascultăm ce avem nevoie în acest moment, cu blândețe, cu grijă și prezență și lăsăm să se dizolve blocajul emoțional care ne ține în conflict.
Ziua 6 - Conștientizarea furiei
Un exercițiu de vizualizare ghidat, în care îți vei aminti o perioadă în care ai fost mânios pentru a conștientiza structura interioară a sentimentului de furie. Încurajându-ne să observăm unde apar senzațiile în corp, calitatea acelor senzații și modul în care ele se schimbă, acest exercițiu ne ajută să ne familiarizăm și să ne împrietenim cu această formă provocatoare de energie și să o recunoaștem mai ușor atunci când apare.
Ziua 7 - Meditație "Conștientizare deschisă"
In cadrul acestei practici, ceea ce facem este să luăm un loc, să ne așezăm, chiar în mijlocul vieții noastre. În mod intenționat ne aducem atenția la relația directă și intimă pe care o avem cu momentul prezent, la ce este în noi acum – fără să ne judecăm , fără să ne criticăm. Cu alte cuvinte, această practică este expresia perfectă a prezenței noastre unice în această lume …

DESPRE FACILITATOR

LILIANA PARAIPAN

Sunt pasionată de abordarea holistică a ființei umane și de a trăi sănătos, am renunțat la viața agitată a Bucureștiului și, împreună cu soțul și cei trei copii, am ales o viață trăită mai simplu, mai aproape de natură, pe care acum o împărtășesc cu toți cei care îmi trec pragul, la Forest Villa. Chiar la marginea pădurii, în Cisnădioara, lângă Sibiu, am creat un spațiu destinat celor care doresc să se reconecteze cu natura și cu ei înșiși, să-și reîncarce bateriile și să se bucure de un stil sănătos de viață.

Sunt certificată ca profesor de mindfulness (MBSR – Mindfulness Based Stress Reduction) și Health Coach (Integrative Nutrition Institute), creez programe de wellbeing pentru companii și individuali pe care le implementez fie online, fie în propriul retreat situat la Cisnădioara, Sibiu

VEI PRIMI CA BONUS

Acces la o sesiune live de practică săptămânală Aici si Acum.
Cod de reducere de 10% pentru alte programe Mindfulness Romania
Multumesc Liliana: tehnici usor de facut si cu efect benefic!
Programul îmi face bine si ma bucur sa pot practica! Dorica

Super, exercitiile chiar funcționează, mai ales cele de respiratie conștientă. Simt relaxarea imediat! Andreea

Invăț să fiu atentă la mesajele pe care corpul mi le transmite. Sunt mai atentă la modul cum respir iar scanarea corporală imi e de mare ajutor pentru reducerea stărilor de anxietate! Mulțumesc! Recomand cu toată increderea! Silvia

CUMPĂRĂ PROGRAMUL cu un preț imbatabil! 

Doar 90 Ron pentru o perioadă limitată!

Când începe și se sfărșește cursul?
Cursul începe imediat după achiziție și se sfârșește atunci când parcurgi toate cele 7 practici și video-urile explicative aferente.

Deși tu ai trecut prin materiale, ai acces pe viață la practici și informațiile din acest curs.

Cât timp am acces la curs?
Chiar și după ce parcurgi tot cursul, vei avea acces pe viață la practicile și informațiile din acest curs.
Cum se procedează dacă nu sunt mulțumit(ă) de curs?
Banii se returnează integral în termen de 14 zile de la data achiziției conform legii.

Înscrie-te gratuit la minicursul de 5 zile mindfulness

Alătură-te comunității Mindfulness Romania pentru a primi cele mai noi articole, sfaturi și meditații ghidate direct în căsuța ta de e-mail. 

Te-ai înscris cu succes la minicursul gratuit! Verifică-ți căsuța de e-mail pentru a începe minicursul!