Select Page

Ai mintea agitată tot timpul? Cu greu reușești să lași deoparte îngrijorările și anxietatea? Analizezi, planifici, gândești excesiv, iei decizii, judeci, te lași prins în distrageri și găsești relaxarea aproape imposibilă?

Acest program online self paced care îți oferă 7 exerciții și instrumente de schimbare a modului de raportare față de gândurile tale, astfel încât tu să ieși din spirala negativității și a ingrijorărilor care te invadează.

nivel începător

potrivit oricărui nivel de practică, inclusiv începătorilor

PLATFORMA CURS

ai acces nelimitat la o platformă de curs, unde găsești și descarci exercițiile zilnice în format audio

l

REMINDERE

primești remindere zilnice pe email care te ajută să practici zilnic

DE LA SIMPLU LA COMPLEX

programul de 7 zile se clădeste treptat, de la simplu la complex.
Ce conține programul?
Mintea noastră numără între 60000-80000 gânduri în fiecare pe zi, ceea ce înseamnă între 2500 – 3300 gânduri pe oră. Mai mult decat atat, 80% dintre acestea sunt negative si peste 95% repetitive..

Gândurile ne creează experiența de viață…și dacă cele mai obișnuite gânduri ale noastre sunt îngrijorări, ajungem să trăim în anxietate și stres.

Cele 7 practici ale programului te vor ajuta să-ți observi spirala gândurilor și emoțiilor negative și să te detașezi de conținutul acestora pentru a elibera din stres și anxietate.

Ziua 1 - Etichetarea procesului de gândire
Un exercitiu simplu care te va ajuta să te raportezi mai eficient la procesul de gândire. Vei exersa etichetarea gândurilor care vin si pleacă, ceea ce te ajută să ieși din bucla unei minți agitate.
Ziua 2 - Exercițiul "Observ că am acest gând"
Un exercițiu eficient de a lucra cu gândurile. Probabil că unul din cele mai revelatoare exerciții ca să înțelegem puterea practicii mindfulness este atunci când ne dăm seama, experiențial,  că gandurile sunt doar niste imagini sau cuvinte care circulă prin mintea noastra si că nu reprezintă neaparat ceea ce suntem. Gândurile sunt doar niște evenimente mentale.
Ziua 3 - Vizualizare Frunze pe râu
Un exercițiu de vizualizare care te va ajuta să te așezi în poziția de observator al gândurilor tale!
Ziua 4 - Exercițiul "Cum lucrez cu îngrijorările"
O tehnică prin care vei putea lucra cu principale îngrijorări pe care le ai. Îti vei ajuta mintea să se elibereze de stres dacă iti vei dedica un timp special pt rezolvarea problemelor.
Ziua 5 - Practica S.T.O.P.
Un mod informal de a practica mindfulness pentru a reduce stresul și anxietatea în viața de zi cu zi este sintetizat în acronimul S.T.O.P, care conturează o metodă foarte simplă și eficientă de a readuce corpul și mintea în echilibru.
Ziua 6 - Devenim martorul gândurilor noastre
Meditație revelatoare cu privire la observatorul din spatele procesului de gândire. Cine suntem noi care ne putem uita la gândurile noastre?  Putem să vedem că suntem martoul gandurilor noatre? Că nu suntem de fapt gândurile noastre? Le putem observa fără a ne identifica cu ele?
Ziua 7 - Ne îndreptăm atenția pe ceea ce este neplăcut
O practică în care vom învăța să ne îndreptăm atenția către partea neplăcută a experienței noastre.  Ne indreptăm voit atenția asupra provocărilor și încercăm să ne conectăm cu senzațiile fizice, cu emoțiile produse de aceste provocări cu scopul de a învăța să le conștientizăm și să le facem față mai ușor. De asemenea, încercăm să găsim părțile plăcute în orice situație.

DESPRE FACILITATOR

LILIANA PARAIPAN

Sunt pasionată de abordarea holistică a ființei umane și de a trăi sănătos, am renunțat la viața agitată a Bucureștiului și, împreună cu soțul și cei trei copii, am ales o viață trăită mai simplu, mai aproape de natură, pe care acum o împărtășesc cu toți cei care îmi trec pragul, la Forest Villa. Chiar la marginea pădurii, în Cisnădioara, lângă Sibiu, am creat un spațiu destinat celor care doresc să se reconecteze cu natura și cu ei înșiși, să-și reîncarce bateriile și să se bucure de un stil sănătos de viață.

Sunt certificată ca profesor de mindfulness (MBSR – Mindfulness Based Stress Reduction) și Health Coach (Integrative Nutrition Institute), creez programe de wellbeing pentru companii și individuali pe care le implementez fie online, fie în propriul retreat situat la Cisnădioara, Sibiu

VEI PRIMI CA BONUS

Acces la o sesiune live de practică săptămânală Aici si Acum.
Cod de reducere de 10% pentru alte programe Mindfulness Romania
Multumesc Liliana: tehnici usor de facut si cu efect benefic!
Programul îmi face bine si ma bucur sa pot practica! Dorica

Super, exercitiile chiar funcționează, mai ales cele de respiratie conștientă. Simt relaxarea imediat! Andreea

Invăț să fiu atentă la mesajele pe care corpul mi le transmite. Sunt mai atentă la modul cum respir iar scanarea corporală imi e de mare ajutor pentru reducerea stărilor de anxietate! Mulțumesc! Recomand cu toată increderea! Silvia

CUMPĂRĂ PROGRAMUL cu un preț imbatabil! 

Doar 90 Ron pentru o perioadă limitată!

Când începe și se sfărșește cursul?
Cursul începe imediat după achiziție și se sfârșește atunci când parcurgi toate cele 7 practici și video-urile explicative aferente.

Deși tu ai trecut prin materiale, ai acces pe viață la practici și informațiile din acest curs.

Cât timp am acces la curs?
Chiar și după ce parcurgi tot cursul, vei avea acces pe viață la practicile și informațiile din acest curs.
Cum se procedează dacă nu sunt mulțumit(ă) de curs?
Banii se returnează integral în termen de 14 zile de la data achiziției conform legii.

Înscrie-te gratuit la minicursul de 5 zile mindfulness

Alătură-te comunității Mindfulness Romania pentru a primi cele mai noi articole, sfaturi și meditații ghidate direct în căsuța ta de e-mail. 

Te-ai înscris cu succes la minicursul gratuit! Verifică-ți căsuța de e-mail pentru a începe minicursul!