Ți s-a întâmplat vreodată să conduci mașina pe drumul de la serviciu spre casă și să fii atât de adâncit în gânduri, îngrijorări, conversații sau planuri astfel încât să nu mai fii atent la drum? Poate chiar îți propuseși să te oprești la magazinul din colț să cumperi ceva, dar te trezești direct în parcare, coborând din mașină? Ai condus de fapt pe pilot automat. 

 

Ţi se întâmplă deseori să faci lucruri fără să fii prezent cu adevărat? 

Studiile științifice arată că 47% din timp ni-l petrecem pe pilot automat, fără a fi prezenți în viața noastră, de fapt. Ne trăim poate jumătate din viață fără să fim atenți la drum, la direcție …mergem pe cărări bătătorite, folosind căi cunoscute, familiare și repetăm aceleași scenarii, situații de viață. Stagnăm, ne simțim blocați. 

 

Dacă vrei să înveți să îți direcționezi atenția în mod intenționat și să fii mai prezent moment de moment în situațiile din viata ta, atunci programul O lună de mindfulness este pentru tine. Programul este un antrenament excelent al atenției, care te va ajuta să conștientizezi automatismele și te va învăța starea de prezență. Rezultatul final? O minte calmă și clară, o inimă deschisă și plină de compasiune! Vei fi bine Tu cu Tine!

 

Și dacă te întrebi ce vei face concret de-a lungul celor 4 săptămâni ale programului, am detaliat aici piesele de puzzle care formează imaginea completă.

 

Săptămâna 1, 18 Nov – 25 Nov

Înveți să încetinești ritmul și îți antrenezi mintea să se concentreze asupra experienței de fiecare clipă. Mai plastic spus, așezi o lupă peste toate acele aspecte care formează experiența ta moment cu moment – începem prin a-ți observa cu atenție respirația, senzațiile fizice din corp și cum percepi lumea cu cele 5 simțuri. Intri astfel într-un contact mai profund cu ființa ta.

Săptămâna 2, 25 Nov – 2 Dec 

Continuăm cu tehnici de sondare a minții și îți vei focusa atenția pe gândurile care-ți rătăcesc permanent prin minte și înțelegi cum aceste gânduri, mai ales cele negative, îți influențează modul de reacție la diverși stimuli din jur. Înveți să recunoști “butoanele tale sensibile” care generează reacții emoționale puternice, impulsive. 

Săptămâna 3, 2 Dec – 9 Dec 
Aducem în prim plan lumea emoțiilor care ne stăpânesc moment de moment, definim aceste emoții, le simțim în corpul fizic pentru ca la final să învățăm să le acceptăm și încet încet să nu le mai opunem rezistență. 
Săptămâna 4, 9 Dec- 16 Dec

Punem lupa pe criticul interior și pe mecanismele de apărare pe care ni le-am creat de-a lungul vieții. Încercăm să îmblânzim vocea criticului interior ce se manifestă prin rușine, vinovăție sau nemulțumire și să cultivăm compasiune de sine și blândețe pentru a ne reîmprieteni cu noi înșine. Pentru a fi bine Tu cu Tine!

De-a lungul programului, practici de fapt un antrenament al atenției, ceea ce este în sine o formă de igienă a creierului care te va conduce la calm, claritate și stare de bine!

Te aștept cu drag, să practicăm împreună! Inscrie-te la curs și alege să fii bine cu Tine!

Avem 4 sesiuni live săptămânale, în care voi introduce conceptele, vom face împreună 1-2 practici și vom discuta, iar apoi vei avea acces la câte 7 practici zilnice, câte una în fiecare zi a săptămânii care te vor ajuta să îți focalizezi atenția pe diverse aspecte ale vieții tale. Mai mult, te vor ajuta să îți creezi o rutină de mindfulness care îți va folosi toată viața, și mai ales în momentele mai provocatoare. 

Acum că știi toată tematica din curs, uite câteva informații importante despre cum se desfășoară.

Cum se desfășoară cursul

  • 4 sesiuni live – În fiecare miercuri, de la ora 19:00, ne vom vedea LIVE pe Zoom. Acolo voi prezenta și vom discuta tematica săptămânii. De asemenea, vom practica împreună 1-2 exerciții revelatoare pentru tematica abordată.
  • 28 de practici audio – Fiecare din cele 4 tematici săptămânale va fi însoțită de 7 practici zilnice pe care îți recomand să le urmezi în ordinea propusă. Aceste practici sunt exerciții și meditații ghidate audio pe care le vei putea face în liniștea casei tale, la momentul din zi potrivit pentru tine. Aceste 28 de zile sunt de mare ajutor în construirea unei rutine zilnice de mindfulness.
  • caiet de exercitii – Fiecare din cele 28 de practici audio este însoțită de un fișier editabil pe care îl vei putea descărca și în care te invit să scrii ceea ce observi în timpul practicii sau conștientizările care apar de-a lungul programului. Aceste demers te va ajuta să îți clarifici gândurile și să monitorizezi progresul făcut de-a lungul programului.
  • comunitate de suport – Alături de mine și de alți participanți la cursul de mindfulness, vei putea împărtăși reușitele și provocările introducerii practicii mindfulness în viața ta de zi cu zi! Ne vom inspira unii de la alții și vom discuta despre subiecte de interes comun

Ești gata să spui DA acestei călătorii către o minte mai calmă și o inimă deschisă?

Inscrie-te acum la curs și alege să fii bine cu Tine!

Te aștept cu bucurie!

Liliana

Ti-a placut articolul? Aboneaza-te GRATUIT pe e-mail