Suntem în mijlocul unei zile pline sau stresante? Tocmai am aflat o veste care ne-a dat peste cap? Sau pur și simplu, avem foarte multe lucruri de rezolvat și simțim că suntem depășiți? Tendința firească este să reacționăm în funcție de obișnuințele noastre, sau, cum se spune, pe pilot automat. Tehnica de meditatie ghidata ne învață însă că avem și altă opțiune: facem o pauză de 2-3 minute, pentru ca apoi să avem posibilitatea să alegem un alt răspuns la situația dată, diferit de cel automat.

Ne luăm o pauză de 3 minute pentru a respira și a fi cu noi înșine! Devenim conștienți de momentul prezent în totalitatea sa, rămânem conștienți de trăirea noastră interioară,  manifestăm deschidere către ce simțim și ne întrebăm: ce simt chiar acum în corp? Poate facem rapid o scanare pentru a depista orice senzație de încordare sau tensiune…Ce gânduri îmi vin acum în minte? Ce sentimente și emoții trăiesc acum? Suntem deschiși la orice disconfort emoțional și la orice sentimente, inclusiv cele neplăcute… 

Am înregistrat aici o scurtă meditație ghidata, care să vă ghideze în a lua o pauză de respirație…3 minute care pot să-ți schimbe ziua dar și modul cum privești evenimentele din viața ta! Este o metoda foarte buna, pentru incepatori si avansati deopotriva. Te invit să introduci această pauză zilnic în viața ta!

 

Ti-a placut articolul? Aboneaza-te GRATUIT pe e-mail